dimarts, 4 d’octubre del 2011

PRIMER DIA - 1 OCTUBRE





Els dies previs a l‘excursió , un agafa els mapes i comença a imaginar el que vol fer, això es el mes fàcil de tot , jo vaig desplegar-lo i amb un retolador groc ...... que valent vaig ser .... d’una banda a l’altre amb una facilitat impressionant, però l’hora de la veritat la cosa canvia bastant .

El que en realitat volia fer era sortir 4 o 5 dies per fer la volta, mes o menys, a la província de Girona , anar a  Cadaquès i França per tornar entrar a Catalunya pel Coll D’Ares fins  Camprodon, i a partir d’aquí el que anés fen era qüestió del que aguantarien les cames o mes ben dit el cul , per les hores sobre el seient .



Dit i fet , el dissabte dia 1, sortida a les nou del matí direcció a Roses, passant per pobles molt macos que tenim molt a la vora i no l’hi donem importància, com podrien ser Sant Julià de Boada, Fontanilles , Gualta, Sant Pere Pescador, i altres que anaven passant amb la meva mirada il·lusionada de estrenar la meva petita aventura.

Al arribar a Roses s’agafa el coll de la carretera GI-614 que porta a Cadaquès, a on es comença a notar que vaig una mica passat de quilos en el remolc.... que si hi porto roba de recanvi curta, roba llarga per si fa fred, la hamaca, el sac de dormir , el fogonet i carregues de gas, una mica de menjar, eines de recanvi, aigua ...... tot pensat una bogeria, aproximadament entre bicicleta i remolc ple, les meves cames havien de desplaçar  uns 35 quilos, que a mida que anàvem passant les hores els hi quedava menys forces.

Una vegada arribar a Cadaquès i menjar una miqueta, tornar a pujar de nou per anar direcció Port de la Selva i Llançà, Mollet de Peralada i agafar un tall de nacional ter trencar direcció a Darnius on volia fer nit al costat del Pantà de Boadella, on per cert vaig passar molta fred a la nit dins la hamaca.
Primer dia superat. 136 Km + 8 hores de camí.

                                                                      VEURE TRACK






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada